Sunday, July 3, 2011

join Contest..! :)


assalamualaikum...
hari ni mas nak join contest Saya dan kaca mata

kalau korang yang lain-lain nak jugak join, jom.., klik sini...




Photobucket

besaunye gambo nih... takde besau lagi ke?
:)

nothing much to say..
saya dan kaca mata.
saya memang seorang yang gemarkan kaca mata, especially kaca mata hitam yang besar-besar,
yang ala-ala vintage..
yang buruk-buruk sikit tuh...
haa..kaca mata hitam macam yang Cikgu Ariffin dalam Juvana tuh pakai tuh pun saya suka. FEVERET.
memang saya suka...:)
ini pun kaca mata hitam mak tok saya...he3..
suka sangat amik try-try, bergambar..last-last dapat terus kaca mata nih..:)
thanks, mak tok...

gambar nih diambil semasa dalam kereta..memang hobi lah kan, bergambar, berangan, perasan chomel sensorang kat dalam kereta.
abah cakap macam lalat. beasar sangat cermin mata hitamnya tuh.
;)

oh ya..saya nak tagged sepupu kesayangan dan adik saya..
budak berdua nih pun suka jugak pakai kaca mata hitam..
rakan seperjuangan menerai kaca mata hitam maktok..:)
MIMIE Nadhira
Ainul Mardiah

that's all from me...

tak salahkan nak mencuba naseb, mana la tawu boleh menang...
kalau menang, rezeki namanya tuh..
kalau tak, tak da jodoh la dengan hadiah-hadiah tuh..

:) papai..!



mastura atiqah dah habes membebel.. thanks sudi baca. :)

No comments:

Post a Comment